Пристрастени към DnD? Проверете тук!

Автор: Saruman

Десетте наща, които никога няма да чуете от вашия Берсерк

1. Ако това не беше такава хубава таверна, бих ти сритал задника.

2. Тези ботуши отиват ли си с тази туника?

3. Понякога просто искам някой да ме прегърне!

4. Не можем ли просто да обсъдим това отново? Насилието никога не е решевало проблемите!

5. Мечовете и алкохола не са добра комбинация.

6. Ами, наистина бих искал да ви помогна в лова за тоя дракон, но с Ланс ще ходим да купуваме пердета този викенд.

7. Благодаря! (А също и „Моля!“, „Извинете!“, и „Прощавайте, изглежда съм ви наръгал в стомаха с меча си!“)

8. Мисля, че магьосниците са най-готините герои!

9. Чакайте само минутка! Може би трябва да обсъдим това отново!

10. (Отвратено) Ууу, кръв!

Десетте най-сигурни признака, че сте срещнали главния Злодей

1. Вашият Assassin наемник току що е подмокрил гащите си.

2. Червеният Дракон, с който сте се били до момента каже: „По дяволите, аз изчезвам!“ и отлети.

3. Лошият се изсмее злокобно и седем птици паднат мъртви от небето.

4. Dungeon Master-ът се искиска тихичко и каже: „Прекарах седем часа, докато генерирам тоя приятел!“

5. Лошият се оригне и човешки пръст излети от устата му

6. Dungeon Master-ът пусне касета със изпълнение на орган и започне да говори като Борис Карлов

7. Лошият е облечен целият в черно, но има едно от онези малки усмихнати, жълти личица на дрехата си (понякога Dungeon Master-ите могат да са толкова саркастични!)

8. Вие насочите към него вашия Wand of Fire и той се разтопи.

9. Лошият държи Elminster в клетка и отвреме-навреме го сръчква с една вила.

10. След битката, единственият герой, който е още жив е онзи, който е останал в града с грип.

Десетте магии, които никога не са се радвали на успех

1. Berman’s Death-to-the-Caster

2. Power word, fart

3. Gelatinous Shell (моментално обгражда с желатиново кубче caster-а)

4. Safe Fall (почти като Feather Fall, само ви прави тежък колкото 12 тонен банков сейф)

5. Polymorph Udder (Полиморф виме -високо специализирано заклинание, което засяга само женски добитък)

6. Stinking Klaus (създава дебел, смрадлив немец, който гони враговете ви, докато яде Октоберфестски наденички и се оригва)

7. Magnetskin (вид Stoneskin, прави кожата магнетична, всички метални оръжия получават +10 „to hit“ bonus)

8. Meatier Swarm (големи парчета месо започват да валят по земята)

9. Polymorph any Omlet (нисля, че не се нуждае от обяснение)

10. Fireballs (запалва тестисите на жертвата-много ефектвно, но твърде нестандартно за TSR)

Десетте най-сигурни признака, че играете твърде много AD&D

1. Някой ви каже: „Защо си татуирал всички тези номера на ръката си?“, а вие отговорите: „Това не са татуировки, това са отпечатъци от зарове!“

2. Вашият Elf-Fighter е правил секс в последните шест години, а вие не сте.

3. Вие решите да играете Зомби, така че вие и героят ви можете да имате еднакъв цвят на кожата.

4. Вие сте преживял толкова време само на чипс, кола и пица, че тялото ви съдържа повече пластмаса от заровете ви.

5. Можете да цитирате дословно всяко едно правило от ръководството на Dungeon Master-а, но не помните колко деца имате.

6. Подписвате личната си кореспонденция с името на героя си.

7. След месеци работа сте изградили цял Джуджешки език – думи, правила, всичко. Сега сте двуезичен и говорите свободно Джуджешки. Приятелите ви гледат странно и никой не иска да седи на една маса с вас.

8. Ваши приятели, пристрастени към наркотици и алкохол, често се отбиват през дома ви, за да ви кажат: „Човече, вземи се в ръце!“

9. Вашите планове за това какво ще направите с парите от тотото ако спечелите включват: а) създаване на много готина AD&D стая; б) наемане на актьори, които да играят чудовищата, за да бъде по-реалистично.

10. Предпочитате да получите чисто 18, когато създавате нов герой, отколкото да спечелите джакпота от лотарията.

Деветте най-сигурни признака, че Dungeon Master-ът ви е прекалено лесен

1. Червеният дракон, с който се биете внезапно развие силна форма на настинка и не може да използва огнения си дъх.

2. Групата ви се промъква в тайните подземия на lich-а. За щастие, той е бил прероден и е изпратил всичките си немъртви подчинени на благотворителна дейност.

3. Фразата: „О, да му се не види! За какво ми е друг +5 vorpal longsword!“ се използва по време на игра.

4. Вашият Cleric се обръща към бога си на първо име, заради всичките онези пъти, когато богът е трябвало да се появява и да спасява Cleric-а.

5. Всеки голям град има поне по една „Ressurect-o-matic“ машина на всеки ъгъл.

6. Всички градски стражи са първо ниво и се плашат от cantrip-а Flamefinger.

7. Буба Могъщия, най-силният зъл маг в света, има слабо място – бързо говорещи халфлинги. Вместо да направи Meteor Swarm и да избие цялата група, той решава да избяга с телепорт.

8. Групата поделя плячка. Fighter-ът казва: „Добре, кой иска Жезъла на Влъхвите? Някой? Който и да е? Е, добре, тогава ще го подпра на ствола на това дърво!“

9. Dungeon Master-ът използва 4 странен зар за атаките на чудовищата.

Десетте най-сигурни признака, че Dungeon Master-ът ви е прекалено труден.

1. Играли сте 3 седмции и имате 76 мъртви герои.

2. Играете Darksun, но все още ползвате Метод I за генериране на герои.

3. Fighter-ът ви си пийва малко и ощипва една сервитьорка по задника. Тя изважда лъка си и своята Arrow of Fighter Slaying.

4. Крадецът в групата, 15 ниво, току що е бил пребит до смърт от осемгодишно момиченце.

5. На вратите на тоалетните има смъртоносни капани.

6. Повечето селяни имат 20 hit dice, а много знаят магията Power Word, kill.

7. Някак сте успели, групата ви е убила Emberburn, най-гадния Червен дракон в кампанията. Dungeon Master-ът се взира невярващо в единицата, която е хвърлил за последната атака на дракона. След пет минути той вдига очи, а погледът му на изненада се сменя с зловеща усмивка. „Както се случва често,“ започва той с тиха радост в гласа, „драконът е направил Project Image точно преди да влезете в пещерата му!!!“

8. Вашият Магьосник води разправия с местен търговец на подправки. Накрая, ядосан до краен предел, той прави Charm Person върху търговеца. За нещастие, се оказва, че той е 22 ниво Елф-магьосник. Клатейки глава, вие посягате към заровете за статистики отново…

9. Дърветата могат (а и доста често го правят) да избухват в огромни 20d6 hit dice Fireball-ове. Никога не се дава никакво обяснение защо.

10. Обикновените зайци са изчезнали. Те са заменени от заека-убиец от „Monthy Python and the Holy Grail“